Jak nakupovat

1) Co když mi oblečení nebude sedět?
Máte právo vrátit nebo vyměnit zboží do 14 dnů od obdržení zásilky nenošené s cedulkou. Nezapomeňte přiložit číslo objednávky a bankovní spojení, kam máme vrátit peníze. Peníze od nás obdržíte do 14 dnů od převzetí zásilky, zpravidla vracíme peníze ale hned, jakmile vrácený balíček dorazí.

Zboží můžete poslat na pobočku Zásilkovny nebo Českou poštu. Česká pošta nám balíčky nedoručuje, neposílá oznámení a pomocnici balíčky nevydají, často se stává, že aniž bychom tušili, že máme něco na poště, balíček vám vrátí zpět.

Budeme rádi, když své zboží vrátíte přes Zásilkovnu se službou Mezi námi. Ušetříte tak peníze a čas strávený čekáním na poště. Pokud Zásilkovnu neznáte, podívejte se na jejich videonávod, jak snadno se zásilky posílají.

Zásilkovnou:
Leona Průchová
Pobočka: Jateční 17, Praha 7
tel: +420 776 561 829
mail: info@minile.cz

Českou poštou:
Leona Průchová
Osadní 26
Praha 7, 17000
tel: +420 776 561 829

Neposílejte balíček na dobírku, peníze vracíme vždy na účet.
PROSÍM, NAPIŠTE NÁM NA EMAIL INFORMACI, ŽE BALÍČEK POSÍLÁTE.

2) Jste z Prahy a chcete osobní odběr?
Osobní vyzvednutí objednávky momentálně možné není. Od půlky března bude možné si objednávku vyzvednout osobně v našem ateliéru s obchodem v Praze na Letné, který nyní připravujeme.

3) Jak můžu zaplatit zboží?
Bankovním převodem
K ceně za zboží přičítáme poštovné ve výši podle velikosti a váhy vaší objednávky. E-shop Vám výši poštovného spočítá sám v nákupním košíku.

Platba kartou – The Pay
Přes službu The Pay pošlete peníze rychle, bezpečně a bez nutnosti vypisování údajů k platbě. Když zvolíte platbu kartou, objednávka je hned uhrazená.

Platbou přes Pay Pal
Platbou přes Pay Pal je objednávka také ihned zaplacená.

Dobírkou při doručení
K ceně za zboží přičítáme poštovné ve výši 90Kč (zásilkovna) 150Kč (česká poša či DPD).

U objednávek nad 3.000Kč je poštovné vždy zdarma.

4) Kdy dostanu své zboží?
Objednávky posíláme ve všedních dnech do 1-4 dnů od přijetí platby. Většinou se ale snažíme posílat objednávky ihned podle časových možností.

5) Jakou používáte přepravu?
Odesláme prostřednictvím Zásilkovny. Zásilkovna umožňuje posílání bez čekání a front na poště. Můžete si vybrat ze 3 možností, které Zásilkovna nabízí – Českou poštu, DPD nebo si nechat zaslat balíček na některé výdejní místo Zásilkovny blízko vašeho bydliště.

6) Posíláte i na Slovensko a do zahraničí?
Ano! Posíláme do celé Evropské unie. Díky Zásilkovně jsou ceny poštovného velmi nízké. Cena se Vám vypočítá v nákupním košíku. Pro platbu v Eurech napište k objednávce informaci, abychom Vám zaslali náš Eurový účet u Fio Banky. Obchodní podmínky, reklamační řád a výměna zboží jsou shodné s podmínkami platnými pro ČR.

7) Jak chráníte osobní údaje?
Bezpečnost vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o vás používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu dalšímu. K informacím obsahujícím tvé osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy vaše data související s nákupem na designempathy důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžete přečíst v sekci Ochrana osobních údajů.

8) Jak můžu zrušit objednávku?
Pokud po odeslání objednávky zjistíte, že zboží nechcete, informujte nás prosím co nejdříve na info@minile.cz nebo tel. +420 776 561 829 s žádostí o zrušení objednávky. Uveďte také číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.

9) Jak zrušit už odeslanou objednávku?
Balíček už je na cestě k Vám, ale vy si rozmyslíte, že už jej nechcete v pořádku. Dejte nám vědět na email info@minile.cz. Peníze Vám vrátíme na účet ponížené o čásku za poštovné, které jsme už za balíček uhradili.

10) Potřebuji vyměnit velikost
Pokud chcete vyměnit za jinou velikost, kontaktujte nás na info@minile.cz nebo tel. +420 776 561 829 a domluvíme se na výměně – poštou či osobně.

11) Jak probíhá reklamace?
Na veškeré zboží zakoupené u nás na e-shopu se vztahuje zákonná lhůta na záruku 24 měsíců a řídí se Obchodními podmínkami a platnými zákony. Reklamované zboží zabalte, přiložte fakturu a stručný popisek, co reklamujete a vaše číslo účtu.

Zboží můžete poslat na pobočku Zásilkovny nebo Českou poštu. Česká pošta nám balíčky nedoručuje, neposílá oznámení a pomocnici balíčky nevydají, často se stává, že aniž bychom tušili, že máme něco na poště, balíček vám vrátí zpět.

Budeme rádi, když své zboží vrátíte přes Zásilkovnu se službou Mezi námi. Ušetříte tak peníze a čas strávený čekáním na poště. Pokud Zásilkovnu neznáte, podívejte se na jejich videonávod, jak snadno se zásilky posílají.

Adresa pro zaslání  na pobočku Zásilkovny:
Leona Průchová
Pobočka: Jateční 17, Praha 7
tel: +420 776 561 829
mail: info@minile.cz

Adresa pro zaslání Českou poštou:
Leona Průchová
Osadní 26
Praha 7, 17000
tel: +420 776 561 829

PROSÍM, NAPIŠTE NÁM NA EMAIL INFORMACI, ŽE BALÍČEK POSÍLÁTE.

Po obdržení reklamace vas budeme do 30 dnů informovat e-mailem o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. Pokud usoudíme reklamaci jako oprávněnou bude zboží:

• OPRAVENO A ZASLÁNO ZPĚT
(v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)

• VYMĚNĚNO ZA NOVÉ, NEBO VRÁCENY PENÍZE
(v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem)

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.