Jak nakupovat

1) Co když mi oblečení nebude sedět?

Zboží můžete vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od obdržení zásilky nenošené ​a ​s cedulkou. Pokud chcete vyměnit za jinou velikost, poštovné za odeslání vyměněného zboží od nás platíme my. Do balíčku přiložte číslo objednávky a bankovní spojení, info o co žádáte a kam máme vrátit peníze. Můžete použít náš formulář pro vrácení či výměnu. Peníze od nás obdržíte do 14 dnů od převzetí zásilky.​ Neposílejte balíček na dobírku​.​Objednávku můžete ​přinést do našeho obchodu osobně nebo poslat. Upřednostňujeme balíčky přes Zásilkovnu se službou Mezi námi. Je to jednoduché, vše lze provést z mobilu z domova. Zde najdete i videonávod, pokud si nevíte rady. PROSÍME, NAPIŠTE NÁM VŽDY NEJPRVE INFORMACI, ŽE MÁTE ZÁJEM O VÝMĚNU ČI O VRÁCENÍ A JAK BALÍČEK BUDETE POSÍLAT.

Zásilkovnou:
Leona Průchová, tel: +420 775 348 777, info@minile.cz
Pobočka: Textilní Galanterie, Veletržní 18, Praha 7, ID 4884

Zaslání na adresu:
MINILE

Leona Průchová
Šimáčkova 17, Praha 7, 17000
tel: +420 775 348 777

2) Jste z Prahy a chcete osobní odběr?

Svou objednávku si můžete vyzvednout u nás v obchodě na adrese Šimáčkova 17, Praha 7 v aktuálních otvíracích hodinách.

3) Jak můžu zaplatit zboží?

Bankovním převodem, Platba kartou – The Pay, Platbou přes Pay Pal, Dobírkou při doručení a nebo nově přes Google Pay a Apple Pay.
Objednávky s osobním odběrem musíte vždy uhradit předem na eshopu. Pokud by Vám oblečení nesedělo a chtěli jste objednávku zrušit, peníze Vám vrátíme na účet.

4) Kdy dostanu své zboží?

Objednávky posíláme ve všedních dnech do 1-3 dnů od přijetí platby. Většinou se ale snažíme posílat objednávky ihned podle časových možností. Osobní odběry připravujeme ihned po uhrazení v otvírací době obchodu.

5) Jaké používáte dopravce?

Je možný buď osobní odběr u nás v obchodě v Praze 7 nebo odesláme prostřednictvím Zásilkovny. Zásilkovna nabízí – Výdejní místo, Z-Box, Doručení na vaši adresu nebo Českou poštu.

6) Posíláte i na Slovensko a do zahraničí?

Ano! Posíláme do celé Evropské unie. Díky Zásilkovně jsou ceny poštovného velmi nízké. Cena se Vám vypočítá v nákupním košíku. Pro platbu v Eurech zvolte ideálně platební kartu, pokud chcete platit převodem napište nám info k objednávce. OP jsou shodné s podmínkami platnými pro ČR.

7) Jak chráníte osobní údaje?

Bezpečnost vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o vás používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu dalšímu. K informacím obsahujícím tvé osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy vaše data související s nákupem na minile.cz důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžete přečíst v sekci Ochrana osobních údajů.

8) Zrušení objednávky

V zákonné lhůtě 14 dnů od obdržení balíčku můžete zboží vrátit. Adresy a způsoby doručení jsou shodné s bodem 1. Pokud například po odeslání objednávky z nejakého důvodu zjistíte, že zboží nechcete či nemůžete převzít, informujte nás prosím co nejdříve na info@minile.cz nebo tel. +420 775 348 777 s žádostí o zrušení objednávky. Uveďte také číslo objednávky nebo své kontaktní údaje. Pokud bude objednávka už odeslaná, stornujeme ji a vrátíme Vám peníze ponížené o poštovné, které jsme už uhradili.

9) Reklamace

Na veškeré zboží zakoupené u nás na e-shopu se vztahuje zákonná lhůta na záruku 24 měsíců a řídí se Obchodními podmínkami a platnými zákony. Reklamované zboží zabalte, přiložte vyplněný reklamační formulář, který si stáhnete ZDE. Adresy a způsoby doručení jsou shodné s bodem 1. Po obdržení reklamace vás budeme do 30 dnů informovat e-mailem o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. Pokud usoudíme reklamaci jako oprávněnou bude zboží: Opraveno a zasláno zpět, vyměněno za nové nebo vráceny peníze. V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.