Nejčastěji se nás ptáte

1) Co když mi oblečení nebude sedět?

Zboží můžete vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od obdržení zásilky. Musí být neprané, nenošené ​a ​s původní cedulkou. Pokud chcete vyměnit za jinou velikost, poštovné za odeslání vyměněného zboží od nás platíme my. Vše můžete vyřídit také osobně u nás v kamenném obchodě.

Vánoční dárky, které pořídíte v období 4.11 – 22.12. lze během ledna vyměnit za jinou velikost, jiný produkt nebo za dárkový poukaz.

2) Vrácení či výměna zboží

Nenošené oblečení s cedulkou pečlivě zabalte, do balíčku přiložte číslo objednávky a bankovní spojení, info o co žádáte a kam máme vrátit peníze. Můžete také vyplnit náš  formulář pro vrácení či výměnu. Peníze od nás obdržíte do 14 dnů od převzetí zásilky.​ Nikdy prosím neposílejte balíček na dobírku​.​Objednávku můžete ​přinést do našeho kamenného obchodu osobně nebo poslat. Upřednostňujeme balíčky přes Zásilkovnu se službou Mezi námi. Je to jednoduché, vše lze provést z mobilu z domova. Zde najdete i videonávod, pokud si nevíte rady. Prosíme, napište nám i informaci co vracíte či měníte na email. Při výměně vám zboží na pár dní zarezervujeme, aby vám jej nikdo nekoupil, než k nám dorazí váš balíček. Zároveň Česká pošta nám nedoručuje balíky, je pro nás pak snažší dohledat, že na poště něco máme.

Zásilkovnou:
Leona Průchová
Pobočka: Textilní Galanterie, Veletržní 18, Praha 7, ID 4884
+420 775 348 777, info@minile.cz

Zaslání na adresu:
Leona Průchová, MINILE
Šimáčkova 17, Praha 7, 17000
+420 775 348 777, info@minile.cz

3) Lze objednávku vyzvednout osobně?

Svou objednávku si můžete po zaplacení vyzvednout u nás v obchodě na adrese Šimáčkova 17, Praha 7 v aktuálních otvíracích hodinách.

4) Jak můžu zaplatit zboží?

Na eshopu lze platit bankovním převodem, platební kartou – The Pay, platbou přes Apple Pay, Google Pay a Pay Pal a nebo dobírkou při doručení. Objednávky s osobním odběrem musíte vždy uhradit předem na e-shopu. Pokud by Vám oblečení nesedělo a chtěli jste objednávku zrušit, peníze Vám vrátíme na účet.

5) Kdy dostanu své zboží?

Objednávky posíláme ve všedních dnech do 1-2 dnů od přijetí platby. Většinou se ale snažíme posílat objednávky ihned podle časových možností. Osobní odběry připravujeme ihned po uhrazení v otvírací době obchodu a jakmile je objednávka připracena k vyzvednutí, dorazí vám od nás informace v e-mailu.

6) Šijete na míru?

Není v našich možnostech šít na míru a to z důvodu, že máme technoložku, střižnu a šicí dílnu a daleko od sebe i od našeho obchodu. Můžeme vám oblečení (šaty, sukně, kalhoty) ale zkrátit za poplatek 300,-. Upravované oblečení Vám na míru pak už ale nelze vrátit.

7) Líbí se mi nějaký kousek ale není skladem?

U každého vyprodaného kousku si můžete vyplnit vaší emailovou adresu do našeho hlídacího psa. Přijde vám pak upozornění na email, až produkt naskladníme. Většinou se snažíme šít v malých sériích, ale pokud je kousek velmi oblíbený, jeho šití opakujeme.

8) Jaké používáte dopravce?

Objednávky odesláme prostřednictvím Zásilkovny. Zásilkovna nabízí – Výdejní místo, Z-Box či doručení na vaši adresu. Dále je možné si u nás oblečení vyzvednout a vyzkoušet přímo v obchodě. Českou poštou ze špatných zkušeností neposíláme.

9) Posíláte i na Slovensko a do zahraničí?

Ano! Posíláme do celé Evropské unie. Díky Zásilkovně jsou ceny poštovného velmi příznivé. Cena se Vám vypočítá sama v nákupním košíku. Pro platbu v Eurech zvolte ideálně platební kartu, pokud chcete platit převodem dorazí vám podklady k platbě po objednání. OP jsou shodné s podmínkami platnými pro ČR.

10) Jak chráníte osobní údaje?

Bezpečnost vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o vás používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu dalšímu. K informacím obsahujícím tvé osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy vaše data související s nákupem na minile.cz důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžete přečíst v sekci Ochrana osobních údajů.

11) Zrušení objednávky

V zákonné lhůtě 14 dnů od obdržení balíčku můžete zboží vrátit. Adresy a způsoby doručení jsou shodné s bodem 2. Pokud například po odeslání objednávky z nejakého důvodu zjistíte, že zboží nechcete či nemůžete převzít, informujte nás prosím co nejdříve na info@minile.cz nebo tel. +420 775 348 777 s žádostí o zrušení objednávky. Uveďte také číslo objednávky nebo své kontaktní údaje. Pokud bude objednávka už odeslaná, stornujeme ji a vrátíme Vám peníze ponížené o poštovné, které jsme už uhradili.

13) Reklamace

Na veškeré zboží zakoupené u nás na e-shopu se vztahuje zákonná lhůta na záruku 24 měsíců a řídí se Obchodními podmínkami a platnými zákony. Reklamované zboží zabalte, přiložte vyplněný reklamační formulář. Adresy a způsoby doručení jsou shodné s bodem 2 . Po obdržení reklamace vás budeme do 30 dnů informovat e-mailem o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. Pokud usoudíme reklamaci jako oprávněnou bude zboží: Opraveno a zasláno zpět, vyměněno za nové nebo vráceny peníze. V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.

14) Udržitelnost značky

Slovo “udržitelnost” se v poslední době skloňuje všemi směry, ale co to vlastně znamená? U nás v Minile používáme kompostovatenlé rozložitelné obálky, které se do pár týdnů samy rozloží v kompostovatelném odpadu nebo i ve směsném odpadu. Obálky jsou dražší, ale nám na naší planetě záleží a tak žádné plasty v balíčku od nás nečekejte. Veškeré oblečení šijeme z materiálů, které nakupujeme v EU, šijeme z tencelu, lyocellu, lnu, ecovero viskózy, merino vlny, z bambusu, biobavlny a neustále hledáme nové dodavatele. Látku se vždy snažíme zužitkovat tak, aby se co nejvíce využila. Navrhujeme oblečení tak, aby se vešlo do šíře látky, například naše sukně jsou z celé šíře látky a nevzniká tak při stříhání skoro žádný odpad. Pokud i tak nějaký ten zbytek látky zbyde, využívá je naše kamarádka na balení hrníčků z keramiky. Když má látka nějaký ten kaz, kousek většinou ušijeme a prodáváme ve slevě, takže ani takové kusy od nás nekončí v koši. Veškeré naše kolekce navrhujeme tak, aby všechny kousky spolu šly krásně kombinovat, aby šly nosit v různých ročních období a také aby seděly spoustu typů postav. Snažíme se vymýšlet například střihy, které nejsou přímo kojicí ale kojit se v nich dá. Oblečení potom unosíte spoustu sezón v různých životních období a jeho CPW (cost per wear) je tak nízké, že se vám investice mnohonásobně vrátí. Vypůjčila jsem si krásný obrázek z Alpaka app, kde si cost per wear můžete snadno vypočítat.

15) Jak celá značka vznikla?

Celá značka vznikla vlastně tak trochu náhodou z přivýdělku na vysoké škole a vyráběním šperků z pryskyřice. Co mají šperky společného s minimalistickou značkou oblečení si přečtěte v příběhu naší značky tady.