Nejčastěji se nás ptáte
1) Co když mi oblečení nebude sedět?
Zboží můžete vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od obdržení zásilky. Musí být neprané, nenošené a s původní cedulkou. Pokud chcete vyměnit za jinou velikost, poštovné za odeslání vyměněného zboží od nás platíme my. Vše můžete vyřídit také osobně u nás v kamenném obchodě.
Vánoční dárky, které pořídíte v období 4.11 – 22.12. lze během ledna vyměnit za jinou velikost, jiný produkt nebo za dárkový poukaz.
2) Vrácení či výměna zboží
Nenošené oblečení s cedulkou pečlivě zabalte, do balíčku přiložte číslo objednávky a bankovní spojení, info o co žádáte a kam máme vrátit peníze. Můžete také vyplnit náš formulář pro vrácení či výměnu. Peníze od nás obdržíte do 14 dnů od převzetí zásilky. Nikdy prosím neposílejte balíček na dobírku. Objednávku můžete přinést do našeho kamenného obchodu osobně nebo poslat. Upřednostňujeme balíčky přes Zásilkovnu se službou Mezi námi. Je to jednoduché, vše lze provést z mobilu z domova. Zde najdete i videonávod, pokud si nevíte rady. Prosíme, napište nám i informaci co vracíte či měníte na email. Při výměně vám zboží na pár dní zarezervujeme, aby vám jej nikdo nekoupil, než k nám dorazí váš balíček. Zároveň Česká pošta nám nedoručuje balíky, je pro nás pak snažší dohledat, že na poště něco máme.
Zásilkovnou:
Leona Průchová
Pobočka: Textilní Galanterie, Veletržní 18, Praha 7, ID 4884
+420 775 348 777, info@minile.cz
Zaslání na adresu:
Leona Průchová, MINILE
Šimáčkova 17, Praha 7, 17000
+420 775 348 777, info@minile.cz
3) Lze objednávku vyzvednout osobně?
Svou objednávku si můžete po zaplacení vyzvednout u nás v obchodě na adrese Šimáčkova 17, Praha 7 v aktuálních otvíracích hodinách.
4) Jak můžu zaplatit zboží?
Na eshopu lze platit bankovním převodem, platební kartou – The Pay, platbou přes Apple Pay, Google Pay a Pay Pal a nebo dobírkou při doručení. Objednávky s osobním odběrem musíte vždy uhradit předem na e-shopu. Pokud by Vám oblečení nesedělo a chtěli jste objednávku zrušit, peníze Vám vrátíme na účet.
5) Kdy dostanu své zboží?
Objednávky posíláme ve všedních dnech do 1-2 dnů od přijetí platby. Většinou se ale snažíme posílat objednávky ihned podle časových možností. Osobní odběry připravujeme ihned po uhrazení v otvírací době obchodu a jakmile je objednávka připracena k vyzvednutí, dorazí vám od nás informace v e-mailu.
6) Šijete na míru?
Není v našich možnostech šít na míru a to z důvodu, že máme technoložku, střižnu a šicí dílnu a daleko od sebe i od našeho obchodu. Můžeme vám oblečení (šaty, sukně, kalhoty) ale zkrátit za poplatek 300,-. Upravované oblečení Vám na míru pak už ale nelze vrátit.
7) Líbí se mi nějaký kousek ale není skladem?
U každého vyprodaného kousku si můžete vyplnit vaší emailovou adresu do našeho hlídacího psa. Přijde vám pak upozornění na email, až produkt naskladníme. Většinou se snažíme šít v malých sériích, ale pokud je kousek velmi oblíbený, jeho šití opakujeme.
8) Jaké používáte dopravce?
Objednávky odesláme prostřednictvím Zásilkovny. Zásilkovna nabízí – Výdejní místo, Z-Box či doručení na vaši adresu. Dále je možné si u nás oblečení vyzvednout a vyzkoušet přímo v obchodě. Českou poštou ze špatných zkušeností neposíláme.
9) Posíláte i na Slovensko a do zahraničí?
Ano! Posíláme do celé Evropské unie. Díky Zásilkovně jsou ceny poštovného velmi příznivé. Cena se Vám vypočítá sama v nákupním košíku. Pro platbu v Eurech zvolte ideálně platební kartu, pokud chcete platit převodem dorazí vám podklady k platbě po objednání. OP jsou shodné s podmínkami platnými pro ČR.
10) Jak chráníte osobní údaje?
Bezpečnost vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o vás používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu dalšímu. K informacím obsahujícím tvé osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy vaše data související s nákupem na minile.cz důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžete přečíst v sekci Ochrana osobních údajů.
11) Zrušení objednávky
V zákonné lhůtě 14 dnů od obdržení balíčku můžete zboží vrátit. Adresy a způsoby doručení jsou shodné s bodem 2. Pokud například po odeslání objednávky z nejakého důvodu zjistíte, že zboží nechcete či nemůžete převzít, informujte nás prosím co nejdříve na info@minile.cz nebo tel. +420 775 348 777 s žádostí o zrušení objednávky. Uveďte také číslo objednávky nebo své kontaktní údaje. Pokud bude objednávka už odeslaná, stornujeme ji a vrátíme Vám peníze ponížené o poštovné, které jsme už uhradili.
13) Reklamace
Na veškeré zboží zakoupené u nás na e-shopu se vztahuje zákonná lhůta na záruku 24 měsíců a řídí se Obchodními podmínkami a platnými zákony. Reklamované zboží zabalte, přiložte vyplněný reklamační formulář. Adresy a způsoby doručení jsou shodné s bodem 2 . Po obdržení reklamace vás budeme do 30 dnů informovat e-mailem o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. Pokud usoudíme reklamaci jako oprávněnou bude zboží: Opraveno a zasláno zpět, vyměněno za nové nebo vráceny peníze. V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.
14) Udržitelnost značky
Slovo “udržitelnost” se v poslední době skloňuje všemi směry, ale co to vlastně znamená? U nás v Minile používáme kompostovatenlé rozložitelné obálky, které se do pár týdnů samy rozloží v kompostovatelném odpadu nebo i ve směsném odpadu. Obálky jsou dražší, ale nám na naší planetě záleží a tak žádné plasty v balíčku od nás nečekejte. Veškeré oblečení šijeme z materiálů, které nakupujeme v EU, šijeme z tencelu, lyocellu, lnu, ecovero viskózy, merino vlny, z bambusu, biobavlny a neustále hledáme nové dodavatele. Látku se vždy snažíme zužitkovat tak, aby se co nejvíce využila. Navrhujeme oblečení tak, aby se vešlo do šíře látky, například naše sukně jsou z celé šíře látky a nevzniká tak při stříhání skoro žádný odpad. Pokud i tak nějaký ten zbytek látky zbyde, využívá je naše kamarádka na balení hrníčků z keramiky. Když má látka nějaký ten kaz, kousek většinou ušijeme a prodáváme ve slevě, takže ani takové kusy od nás nekončí v koši. Veškeré naše kolekce navrhujeme tak, aby všechny kousky spolu šly krásně kombinovat, aby šly nosit v různých ročních období a také aby seděly spoustu typů postav. Snažíme se vymýšlet například střihy, které nejsou přímo kojicí ale kojit se v nich dá. Oblečení potom unosíte spoustu sezón v různých životních období a jeho CPW (cost per wear) je tak nízké, že se vám investice mnohonásobně vrátí. Vypůjčila jsem si krásný obrázek z Alpaka app, kde si cost per wear můžete snadno vypočítat.
15) Jak celá značka vznikla?
Celá značka vznikla vlastně tak trochu náhodou z přivýdělku na vysoké škole a vyráběním šperků z pryskyřice. Co mají šperky společného s minimalistickou značkou oblečení si přečtěte v příběhu naší značky tady.