Jak nakupovat

1) Co když mi oblečení nebude sedět?

Zboží můžete vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od obdržení zásilky nenošené ​a ​s cedulkou. Nyní prodlužujeme lhůtu pro vrácení nebo výměnu nesedících Vánočních dárků do 15.1.2021. Pokud chcete vyměnit za jinou velikost, poštovné za odeslání vyměněného zboží od nás platíme my. Do balíčku vždy nezapomeňte přiložit číslo objednávky a bankovní spojení, info o co žádáte a kam máme vrátit peníze. Můžete si vytisknout a vyplnit náš formulář pro vrácení či výměnu. Peníze od nás obdržíte do 14 dnů od převzetí zásilky.​ Neposílejte balíček na dobírku​.​Objednávku můžete ​přinést do našeho obchodu, poslat přes Zásilkovnu nebo Českou poštu. Česká pošta nám balíčky ​spíše ​nedoručuje, ​a jelikož Českou poštu jako dopravce nevyužíváme, z časových důvodů​ ​chodíme na poštu cca 1x za 14 dní. Budeme rádi, když své zboží vrátíte přes Zásilkovnu se službou Mezi námi. Je to jednoduché, vše naklikáte z mobilu z domova a ušetříte tak peníze ​i​ čas strávený na poště. Pokud Zásilkovnu neznáte, podívejte se na videonávod, jak snadno se zásilky posílají. PROSÍME, NAPIŠTE NÁM VŽDY NEJPRVE INFORMACI, ŽE MÁTE ZÁJEM O VÝMĚNU ČI O VRÁCENÍ A JAK BALÍČEK BUDETE POSÍLAT.

Zásilkovnou:

Leona Průchová, tel: +420 776 561 829, info@minile.cz

Pobočky kam můžete posílat:
ideálně do: Na Bubliny, U Studánky 27, Praha 7

pokud bude plno, tak můžete zbolit některou z těchto zásilkoven:
1)Elektro Letná, M. Horákové 390/49, Praha 7
2) Marmeládovna, Veletržní 71, Praha 7
3) HeleHele papírnictví a domácí potřeby, Kamenická 37

Českou poštou:
MINILE
Leona Průchová
Malířská 9
Praha 7, 17000
tel: +420 776 561 829

2) Jste z Prahy a chcete osobní odběr?

Svou objednávku si můžete vyzvednout u nás v obchodě na adrese Malířská 9, Praha 7 v otvíracích hodinách od pondělí do čtvrtka.

3) Jak můžu zaplatit zboží?

Bankovním převodem, Platba kartou – The Pay, Platbou přes Pay Pal, Dobírkou při doručení a nebo nově přes Google Pay a Apple Pay.
Objednávky s osobním odběrem musíte vždy uhradit předem na eshopu. Pokud by Vám oblečení nesedělo a chtěli jste objednávku zrušit, peníze Vám vrátíme na účet.

4) Kdy dostanu své zboží?

Objednávky posíláme ve všedních dnech do 1-3 dnů od přijetí platby. Většinou se ale snažíme posílat objednávky ihned podle časových možností. Osobní odběry připravujeme ihned po uhrazení v otvírací době obchodu.

5) Jaké používáte dopravce?

Je možný buď osobní odběr u nás v obchodě v Praze 7 nebo odesláme prostřednictvím Zásilkovny. Zásilkovna nabízí – Výdejní místo, Z-Box, Doručení na vaši adresu nebo Českou poštu.

6) Posíláte i na Slovensko a do zahraničí?

Ano! Posíláme do celé Evropské unie. Díky Zásilkovně jsou ceny poštovného velmi nízké. Cena se Vám vypočítá v nákupním košíku. Pro platbu v Eurech zvolte ideálně platební kartu, pokud chcete platit převodem napište nám info k objednávce. OP jsou shodné s podmínkami platnými pro ČR.

7) Jak chráníte osobní údaje?

Bezpečnost vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o vás používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu dalšímu. K informacím obsahujícím tvé osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy vaše data související s nákupem na designempathy důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžete přečíst v sekci Ochrana osobních údajů.

8) Zrušení objednávky

V zákonné lhůtě 14 dnů od obdržení balíčku můžete zboží vrátit. Adresy a způsoby doručení jsou shodné s bodem 1. Pokud například po odeslání objednávky z nejakého důvodu zjistíte, že zboží nechcete či nemůžete převzít, informujte nás prosím co nejdříve na info@minile.cz nebo tel. +420 776 561 829 s žádostí o zrušení objednávky. Uveďte také číslo objednávky nebo své kontaktní údaje. Pokud bude objednávka už odeslaná, stornujeme ji a vrátíme Vám peníze ponížené o poštovné, které jsme už uhradili.

9) Reklamace

Na veškeré zboží zakoupené u nás na e-shopu se vztahuje zákonná lhůta na záruku 24 měsíců a řídí se Obchodními podmínkami a platnými zákony. Reklamované zboží zabalte, přiložte vyplněný reklamační formulář, který si stáhnete ZDE. Adresy a způsoby doručení jsou shodné s bodem 1. Po obdržení reklamace vás budeme do 30 dnů informovat e-mailem o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. Pokud usoudíme reklamaci jako oprávněnou bude zboží: Opraveno a zasláno zpět, vyměněno za nové nebo vráceny peníze. V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.