Nejčastěji se nás ptáte

Netrefil se Ježíšek? Objednávky učiněné od 8.11. – 22.12. je možné do konce ledna vyměnit za jinou velikost, jiný kus a nebo vám vystavíme voucher s platností do 1.3.2024. Prosíme, informujte nás o tom dopředu na email, objednávky buď zašlete Zásilkovnou nebo přineste osobně.

 

1) Co když mi oblečení nebude sedět?

Zboží zakoupené na našem e-shopu můžete vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od obdržení zásilky. Musí být neprané, nenošené ​a ​s původní cedulkou. Pokud chcete vyměnit za jinou velikost, poštovné za odeslání vyměněného zboží od nás platíme my. Vše můžete vyřídit také osobně u nás v kamenném obchodě.

2) Vrácení či výměna zboží

Zboží můžete vrátit či vyměnit do 14 dnů od obdržení zásilky, nenošené a s cedulkou. Do balíku přiložte vyplněný formulář nebo pokud nemáte tiskárnu číslo objednávky, číslo bankovním účtu a informace, co s daným zbožím máme dělat. Peníze od nás obdržíte do 14 dnů od převzetí zásilky. Zboží zakoupené bez objednávky přímo v naší kamenné prodejně lze vyměnit (nikoliv vrátit) do 14 dnů. Peníze vracíme vždy pouze na váš účet či na vaši platební kartu. Pokud měníte, je nutné se domluvit předem na rezervaci.

Prosíme o vrácení službou Zásilkovny na výdejní místo. Pokud Zásilkovnu neznáte, podívejte se na jejich video návod, jak snadno se zásilky posílají. Pokud chcete zboží zaslat Českou poštou, prosím kontaktujte nás na info@minile.cz

Zásilkovnou:
Leona Průchová
Pobočka: Textilní Galanterie, Veletržní 18, Praha 7, ID pobočky pro rychlejší vyhledání: 4884
+420 775 348 777, info@minile.cz

3) Lze objednávku vyzvednout osobně?

Svou objednávku si můžete po zaplacení vyzvednout u nás v obchodě na adrese Šimáčkova 17, Praha 7 v aktuálních otvíracích hodinách.

4) Jak můžu zaplatit zboží?

Na eshopu lze platit bankovním převodem, platební kartou – The Pay, platbou přes Apple Pay, Google Pay a Pay Pal. Objednávky s osobním odběrem musíte vždy uhradit předem na e-shopu. Pokud by Vám oblečení nesedělo a chtěli jste objednávku zrušit, peníze Vám vrátíme na účet.

5) Kdy dostanu své zboží?

Objednávky posíláme ve všedních dnech do 1-2 dnů od přijetí platby. Většinou se ale snažíme posílat objednávky ihned podle časových možností. Osobní odběry připravujeme ihned po uhrazení v otvírací době obchodu a jakmile je objednávka připravena k vyzvednutí, dorazí vám od nás informace v e-mailu.

6) Šijete na míru?

Není v našich možnostech šít na míru a to z důvodu, že máme technoložku, střižnu a šicí dílnu a daleko od sebe i od našeho obchodu. Můžeme vám oblečení (šaty, sukně, kalhoty) ale zkrátit za poplatek 300,-/ks. Upravované oblečení Vám na míru pak už ale nelze vrátit ani vyměnit.

7) Líbí se mi nějaký kousek ale není skladem?

U každého vyprodaného kousku si můžete vyplnit vaší emailovou adresu do našeho hlídacího psa. Přijde vám pak upozornění na e-mail, až produkt naskladníme. Většinou se snažíme šít v malých sériích, ale pokud je kousek velmi oblíbený, jeho šití opakujeme.

8) Jaké používáte dopravce?

Objednávky odesíláme prostřednictvím Zásilkovny. Zásilkovna nabízí – Výdejní místo, Z-Box či doručení na vaši adresu. Dále je možné si u nás oblečení vyzvednout a vyzkoušet přímo v obchodě. Českou poštou ze špatných zkušeností neposíláme.

9) Posíláte i na Slovensko a do zahraničí?

Ano! Posíláme do celé Evropské unie. Díky Zásilkovně jsou ceny poštovného velmi příznivé. Cena se Vám vypočítá sama v nákupním košíku. Pro platbu v Eurech zvolte ideálně platební kartu, pokud chcete platit převodem dorazí vám podklady k platbě po objednání. OP jsou shodné s podmínkami platnými pro ČR.

10) Jak chráníte osobní údaje?

Bezpečnost vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o vás používáme pouze pro naši potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu dalšímu. K informacím obsahujícím tvé osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které prošly příslušným školením a které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy vaše data související s nákupem na minile.cz důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si o tom můžete přečíst v sekci Ochrana osobních údajů.

11) Zrušení objednávky

V zákonné lhůtě 14 dnů od obdržení balíčku můžete zboží vrátit. Adresy a způsoby doručení jsou shodné s bodem 2. Pokud například po odeslání objednávky z nějakého důvodu zjistíte, že zboží nechcete či nemůžete převzít, informujte nás prosím co nejdříve na info@minile.cz nebo tel. +420 775 348 777 s žádostí o zrušení objednávky. Uveďte také číslo objednávky nebo své kontaktní údaje. Pokud bude objednávka už odeslaná, stornujeme ji a vrátíme Vám peníze ponížené o poštovné, které jsme už uhradili.

13) Reklamace

Na veškeré zboží zakoupené u nás na e-shopu se vztahuje zákonná lhůta na záruku 24 měsíců a řídí se Obchodními podmínkami a platnými zákony. Reklamované zboží zabalte, přiložte vyplněný reklamační formulář. Adresy a způsoby doručení jsou shodné s bodem 2 . Po obdržení reklamace vás budeme do 30 dnů informovat e-mailem o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. Pokud usoudíme reklamaci jako oprávněnou bude zboží: Opraveno a zasláno zpět, vyměněno za nové nebo vráceny peníze. V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.

14) Udržitelnost značky

Slovo “udržitelnost” se v poslední době skloňuje všemi směry, ale co to vlastně znamená? U nás v Minile používáme kompostovatenlé rozložitelné obálky, které se do pár týdnů samy rozloží v kompostovatelném odpadu nebo i ve směsném odpadu. Obálky jsou dražší, ale nám na naší planetě záleží a tak žádné plasty v balíčku od nás nečekejte. Veškeré oblečení šijeme z materiálů, které nakupujeme v EU, šijeme z tencelu, lyocellu, lnu, ecovero viskózy, merino vlny, z bambusu, biobavlny a neustále hledáme nové dodavatele. Látku se vždy snažíme zužitkovat tak, aby se co nejvíce využila. Navrhujeme oblečení tak, aby se vešlo do šíře látky, například naše sukně jsou z celé šíře látky a nevzniká tak při stříhání skoro žádný odpad. Pokud i tak nějaký ten zbytek látky zbyde, využívá je naše kamarádka na balení hrníčků z keramiky. Když má látka nějaký ten kaz, kousek většinou ušijeme a prodáváme ve slevě, takže ani takové kusy od nás nekončí v koši. Veškeré naše kolekce navrhujeme tak, aby všechny kousky spolu šly krásně kombinovat, aby šly nosit v různých ročních období a také aby seděly spoustu typů postav. Snažíme se vymýšlet například střihy, které nejsou přímo kojicí ale kojit se v nich dá. Oblečení potom unosíte spoustu sezón v různých životních období a jeho CPW (cost per wear) je tak nízké, že se vám investice mnohonásobně vrátí. Vypůjčila jsem si krásný obrázek z Alpaka app, kde si cost per wear můžete snadno vypočítat.

15) Jak celá značka vznikla?

Celá značka vznikla vlastně tak trochu náhodou z přivýdělku na vysoké škole a vyráběním šperků z pryskyřice. Co mají šperky společného s minimalistickou značkou oblečení si přečtěte v příběhu naší značky tady.